1 Juli 2009

Idag så fick älsklingen lägenhets nycklarna tidigt på morgonen, så vi
for förbi Pitebo och hämtade nycklarna och tog oss en snabb titt in i
lägenheten. Sen for vi förbi till pappa och hämtade släpet och sen bar
det av till Öjebyn för att hämta upp Betty och en massa saker. Ett och
ett halvt lass blev det, skönt det då det är sådan hetta ute. Riktigt kvaft.

Betty packade upp det mesta så jag och Christoffer var dom som bar
eftersom Betty inte klarar av det med sin sjukdom. Men det gick iallfall
bra, vi fick upp litegrann. Gardiner, säng, tv, porslin och duschdraperi.
Imorgon kväll så ska förmodligen Christoffer och fiska med Robba och
Richard så jag ska till Lägenheten och fixa lite. Så blev jag, Christoffer
och mamma bjudna på en hamburgare till lunch av Betty. Tack så mycket
för det! Det bestämdes även att jag, Christoffer, Betty och Moa ska till
ikea och inhandla lite. Blir så roligt att jag bara längtar så mycket. Älskar
verkligen att gå på sånna ställen. Jag kan gå runt i timmar.

Ikväll kanske vi ska besöka Golfklubben med mamma och provslå lite.
Det tråkiga är att jag måste förmodligen ta om mitt gröna kort, det som
var så jobbigt. Men vi ska höra ang. det dära om jag kan få ett nytt gult
kort eller om jag måste ta om det.

Har snott några bilder från Betty på lägenheten.


Kommentarer
Postat av: betty

Tack för jag fick hjälpa till med det jag kunde hjälpa till med jag är så tacksam för att få hjälpa er då ni hjälpt mig så mycket som ni gjort...



Lunchen varsågoda...hehe va så lite så...



Hälsa mamma..

2009-07-01 @ 17:56:56
URL: http://bettyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0