10 Juli 2009

Så klart att det inte kan vara en hel dag utan pissväder. Det har ju varit jätte fint idag, sol
och varmt. Så jag tog på mig shorts och t-shirt men så klart så blev det pissväder så fort
vi tog oss iväg mot Hortlax för att hämta cyckelhållaren och mammas cyckel för imorgon.
Eftersom min morbror har 40-års kalas så blir det att cyckla.

Vi var invigt tvättstugan idag också. Gick riktigt bra faktiskt, så nu kan jag tvätta! Men jag
ska ta och sätta igång med städning nu eller dock bara dammsuga eftersom vi inte har
medel för att skura. Men jag har diskat idag också, känns skönt när man gjort bort allt
och sen bara kan sätta sig ochj ta det lugnt. Men nu ska jag ta och sätta igång så jag
får börja. Just ja - Min kamera kom inte idag heller, hatar att gå och vänta på någonting
som aldrig verkar komma. Tiden går dubbelt så sakta då! Tjingeling.


Dock ingen foundation ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0