10 Juli 2009

Dags att uppdatera lite om igår. Efter middagen så for vi till Öjebyn med lite av Thaiwooken till Betty så hon skulle få smaka den. Stark som fan var den - Hothot! Så satt vi där och pratade om allt möjligt, trevligt var det iallafall. Sen så for vi iväg för att fara och fiska i Piteälven med båt. Så jag, Christoffer och Jens for ut och fiskade. Jag tror att vi blev dumförklarade garanterat av femtio personer som körde förbi. Eftersom det inte är så djupt i Piteälven så gick vi så klart pågrund ett antal gånger. Så Christoffer som hade vadarbyxor klev i och puttade på, det var ungefär till knäna på honom. Så fick vi göra ett antal gånger iallafall och mindre pinsammare blev det inte för att Jens skämtade och ställde sig och vintade mot alla bilar typ - Kom och hjälp oss, vi sitter fast! Uti bron. Nåja, det var iallafall trevligt så länge det varade. För på tillbaka vägen så började det såklart att spöregna och jag pratar inte om någon droppe då och då, utan deft öste verkligen ner och jag så klart hade ju ingen huva, bara dom andra två. Så sjöblöta försökte vi ta oss tillbaka för att sätta oss i bilen och köra vidare.

Vi lämnade av Jens på Älgest där han hade bilen och sen for vi hem och då ringde jag Pernilla så kom hon och hennes kusin över eftersom Christoffer skulle hjälpa Pernilla med hennes dator. Jag kan lova att den var dammig och det enda som behövde göras var att städa den och ta bort viruset så funkade den prima. Vi satt iallafall och spelade kort och hade trevligt. Verkligen kul att träffa henne, det var längesen sist jag var med henne.

Nu sitter jag iallafall med blött hår för vi har fortfarande inte hämtat min hårfön från pappa. Eller jag glömde att säga till Christoffer att ta med den igår då han var dit. Snart ska vi ner i tvättstugan och tvätta. Så jag ska få lära mig tvätta eftersom jag aldrig gjort det förut. Sen får vi se vad som händer. Min kamera kom då inte igår - tråkigt nog. Hoppas den kommer idag, Christoffer säger att den inte gör det men vi får se hur det är med den saken. Jag hoppas verkligen på att den kommer idag!

Åh, jag har så många underbara minnen med dom här två tjejerna. Julia har
jag inte träffat på länge - jag saknar dig! Love you girls ♥

Bilder från igår:


Jag fixade håret på morgonen, var inte så lönt va?

Christoffer går alltså med båten mitt i Piteälven.

Kommentarer
Postat av: betty

hahahaha ja vad skall jag säga hahaha ja att han fick kliva i vattnet mitt i älven hahaha asg

2009-07-10 @ 12:47:53
Postat av: Märtis

nejdå gumman ,tack så mycke :D :D (för länkgrejen)

2009-07-10 @ 17:02:38
URL: http://mlundmark.blogg.se/
Postat av: pillan

söt du är gumman!

vi måste hitta på nånting snart!:)

Love you to<3

2009-07-13 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0