11 Juli 2009

Dags för lite uppdatering såhär innan man dejtar John Blund.
Har legat och sett tv nästan hela kvällen. Först så såg jag ungefär en
halva av Crocodile Dundee i Las Vegas och sen så såg jag på Human
trafficking - gud så hämskt det är! Man vill ju bara gråta då man ser vad
människor är kapabla till. Dom tar andras barn och för dom utomlands
för att sälja dom som sexslavar, gode så sjukt är det! Och Human trafficking
är det tredje mest lönsamma sättet att tjäna pengar för kriminella. Gode
så sjukt att ens folk utsätter varandra för sånt. Och sen att vanliga familje
föräldrar tänder på det och betalar för sex med barn, då dom själv har egna.
Tror inte dom skulle vilja se sina barn i den sittsen.

Efter det satt jag och läste lite spökhistorier, ganska spännande tycker jag
att det är att läsa vad folk varit med om. Och jag tror på andar, energier och
sånt. Varför ska man inte kunna tro på att det finns annan form av liv. Det är
samma sak som andra tror att det finns annat liv bortom våran planet. Man
kan bara tro, man kan inte säga si och så är det. Men jag tror iallafall på det
och jag är glad att jag gör det. Fick också lära mig ett nytt ord då jag läste lite
spökhistorier.

Myling - Kommer från ordet "mördad" och är när en odöpt mamma dödar ett
oönskat barn och gömmer det t.ex under stugor, i myrer och sånna ställen.
Enligt historierna så ska man kunna höra barnet ropa mitt i natten på hjälp
och säga "Ge mig ett namn" och man kan rädda barnet genom att säga
" Du får ta mitt, det är ****" Så säger man sitt namn. Att man kanske kan fånga
engergier och lite olika ljud som inte kommer från den mänskliga rasen tror
jag på. Men jag tror inte på sånt som dom säger att klockan tolv på t.ex Öjebyns
kyrkogård ropar en flicka förgärves efter sin mamma. Sånt tror jag inte på
men det är mycket jag tror på.

Nåja, nu är det dags för sängen så man orkar med någonting imorgon på 40-års
kalaset. Hoppas det nu är bra väder imorgon så vi kan cyckla dit som planerat. Nu
ska jag iallafall dejta John Blund. Hoppas ni får en bra dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Märtis

dejta john blund är ju mitt ord din lialla tjuv !! ;) (L)

2009-07-11 @ 22:54:55
URL: http://mlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0