12 Juli 2009

Åh, jag har ingenting att göra idag. Vad ska man hitta på? Skitväder är det också.
Jag är så uttråkad som man bara kan bli, kan det inte hända någonting? Kan inte
jag komma på någonting att göra. Jag orkar inte bara sitta still, det kryper myror i
benen och fingrarna på mig.

Betty kom förbi en sväng med huvudverkstabletter till Christoffer så vi satt och
snacka litegran medans vi åt varmkorv och moa fick en också. Efter att dom hade
farit så gick jag och Christoffer ner på Gallerian en sväng och där träffade vi min
gamla klasskompis från 9;an - Erika. Det var ett tag sen man såg henne. Trevligt
var det iallafall att prata med henne en stund. Sen gick vi ner och kollade in på
Classes lite och så gick jag över på Bookia en sväng för att kolla vad en fick-almenacka
kostade. Men jag hittade ingen lämplig så får fortsätta söka efter en sån som
passar mig eftersom min gamla från förra året har gått ut så behöver jag en ny
för detta år. Nåja, nu ska jag ta och surfa runt lite till och försöka hitta på något att
göra. Vi hörs! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0