13 Juli 2009

Huvva så jobbigt. Jag och Christoffer kom just hem från pappa där vi har
klippt gräset åt honom. Solen bara gassar så det är riktigt jobbigt. Men
sånt är livet. Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska ringa och
säga om kameran kommit eller inte. Jag är helt deserat efter den nu, jag
har skrivit efter kollinummret på den men har inte fått svar idag. Konstigt,
dom svarade sist i fredags direkt då jag hade skrivit. Jaja, posten kommer
ändå snart till Hortlax så får väl vänta på att mamma kommer. Men om det
inte kommit så ska jag försöka få tag i kollinummret så jag kan spåra paketet.

Idag ska jag och Christoffer på fisketur mest troligt, vet inte när och hur det
blir. Men skulle tro att det kanske blir efter maten. Ingen som helst aning
har jag. Just nu sitter jag iallafall på spänn kan jag lova, jag vill verkligen
att den ska komma idag så jag får fota som bara den!


Alltså, en Grand Danois är bland dom sötaste hundarna som finns!
Har alltid tyckt om stora hundar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0