13 Juli 2009

Har just sett klart Criminal Minds - det är bara allt för sännande! Ännu ett nytt
favvo program. Till och med Christoffer fastnar med ögonen i tv;n då han hör
vad som händer - det är inte ofta! Nåja, fisketuren var då inte på topp idag. Inte
för att den är det annars heller för mig men inte ens för Christoffer. Vi var förbi
mamma en sväng och vovvarna blev helt galna av lycka. Jag ska ta och låna
Walle då jag har målat klart hos min farbror, där jag börjar imorgon. Tror inte
att det kommer ta allt för lång tid då det är lasyr som ska på. Behövde iallafall
inte upp allt för tidigt imorgon, skönt med sovmorgon iallafall till nio.

Sitter och väntar på att vädret ska komma på tv och att Beck ska börja om. Det
börjar snart så då blir det tv-time. Vi grillade hamburgare på stugan idag, gott
som bara den var det. Kändes verkligen som en hamburgardag. Vi får se vad
det blir imorgon.

Nu ska jag ta och se vädret sen ska jag se Beck - Enslingen, klart. Just ja, det
kommer att komma en ny blogg senare om någon dag hoppas jag. Blir nog en
länk dit då här uppstoppad på bloggen. Nu ska jag gå. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0