13 Juli 2009

Nu har jag inte uppdaterat någonting "igår" men det hade jag inte tid med.
För vi for en sväng till Roknäs och hämtade en sak. Sen for vi hem och
såg film på tv;n. Och nu sitter jag här och pratar med Betty i telefon och tror
att jag snart ska gå och lägga mig för att sova. Vill ju vakna upp imorgon och
se om min kamera har kommit. Jag känner att jag börjar bli galen av längtan
för den. Hoppas verkligen på imorgon, håll tummarna för mig!

Christoffer ville att vi skulle fara och fiska imorgon, bara jag och han. Jag
hoppas att kameran har kommit för då blir det massa bilder som kommer
att tas. Nåja, nu väntar sängen och Christoffer. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0