16 Juli 2009

Nu är middagen gjord, disken diskad och allt bortplockat. Idag blev jag klar
hos farbror Robert med målnignen så imorgon ska jag träffa honom och
få betalt, men då ska jag spara pengar till pdol och till en kameraväska. Idag
har jag iallafall två bra program som jag ska se på tv. Ett är klockan nio - CSI Miami
och ett är fem i elva - Criminal Minds. Finns inga bättre serier.

Imorgon är vi bjuden på mat hos Betty, kommer säkerligen bli gott det. Så
det blir väl att spendera tid med hjärtat, svärmor och lill Moa. Sen vet jag inte
vad som händer och sker. Christoffer håller på att skicka knäppa videor på
hans kompisar, typ denna och sen andra videor på lite olika saker. Så kollade
jag på en låt som min morbror sjöng med alla andra på refr. det var iallafall
en låt med Euskefeurat - Konjak. Sen så har jag sett på lite filmer med Shan
the man, han är bara allt för bra!

Just nu sitter jag iallafall och pratar med Pernilla på msn, ska ta och göra det
för nu har jag inget mer att säga här. tjingeling.

Enjoy the dancing babys:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0