2 Juli 2009

Ännu en jobbdag avklarad och nu är det inte allt för mycket kvar heller.
Nu ska det bara kalkas och betsas i stallet så är jobbet avklarat. Så kanske
en - två dagar kvar skulle jag tro. Vi får hoppas att vi blir klar imorgon för
då kan jag äntligen beställa min kamera. Åh, jag längtar så efter att ta massa
bilder och lägga upp. Då blir det även några tavlor som ska göras. Hihi,
kommer bli så bra så.

Morfar frågade mig även om jag kunde följa upp med min morbror eller
nån till Kiruna där han har sitt Hotell som håller på att renoveras. Så det
blir säkert att hälsa på Kiruna när detta arbete är klart tillsammans med
någon i släkten. Måla är det så klart som jag ska göra då.

Ikväll ska mormor bjuda på palt på andra sidan gatan (hos mormor och
morfar) så det blir riktigt gott. Så blir det nog att kika förbi till lägenheten
och diska lite. Nåja, nu ska jag ta och kika på lite sidor innan jag går upp
och är social.

Bild på mig från i vintras.

Kommentarer
Postat av: betty

så där mörkt skall du ha ditt hår du passar bättre i det..kram

2009-07-02 @ 19:20:50
URL: http://bettyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0