4 Juli 2009

Nu har jag internet hos Christoffer, det funkade inte igår så jag har inte kunnat skriva något inlägg igår. Men nu kommer det iallafall en uppdatering om vad som hänt senast och sånt. Imorse så vaknade jag av larmet klockan åtta och steg upp, gjorde frukost åt mig och älsklingen så väckte jag honom. Sen for vi till Hortlax för att göra det sista jobbet dära. Och så blev det, tre ynka timmar tog det att bli klar. Men jag fick iallafall ut mina pengar. Så när vi var över hos mamma så passade vi på att beställa min kamera, så nu kommer den om 4 - 7 arbetsdagar - Nikon D60 + 18-55mm objektiv och 55-200mm objektiv. Blir mycket att träna på då och jag lovar er nästan att alla inlägg kommer att innehålla minst en bild. Men det blir verkligen kul, nu har jag verkligen slitit och kämpat för att få den och tack vare att jag fick låna lite av mormor och morfar så får jag den tidigare än planerat. Vad vore man utan släkten?

Middagen blev hos Betty där vi blev bjudna på mat, så jag, Moa och Christoffer for in till stan och inhandlade maten eftersom Betty var dålig i sina leder. Sen lagade jag och Christoffer maten och Moa dukade. Gott som bara den blev det iallafall och mätt blev man. Nog för att jag känner mig lite små hungrig nu så det kanske blir en kvällsmacka snart. För ett tag sen så var vi nedanför Statoil och hjärtat spelade fotboll med sina vänner. Mycket skratt kan jag lova att det blir och jag kan även säga att jag räknar med att jag innom en snar framtid kommer att få en boll i skallen av dom pojkarna. Tror att dom 10 sista gångerna som jag har varit och kollat då dom spelat så har jag fått bollar som flygit 1-2 dm från min skalle. Det prickar aldrig fel - varenda gång! Menmen, det är väl sånt som händer.

Imorgon blir det nog förmodligen att sova ut, funderar starkt på att göra mackor åt mig och hjärtat nu, sen lägga sig ner i sängen och se andra delen av mordkommisionen sen kanske slänga in ett inlägg innan sängen kallar. Fixade en ny blogg till Betty nu och designade den, men kommer inte skriva ut vad den har för adress så att hon slipper gå idiotförklaringar och idiotblev. Nu är det iallfall macktime för mig och hjärtat.

Detta är iallfall kameran som snart blir min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0