5 Juli 2009

Godmorgon på er alla, nu har jag precis vaknat. Har läst lite blogg så
ska snart göra mig klar (klä på mig m.m.) sen blir det att äta frukost.
Det är otroligt varmt i lägenheten nu, dock är det tråkigt väder ute och
så men vi får hoppas att värmen kommer tillbaka snart, fast då lär det
väl vara en bastu här inne då.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, vi får se vad som händer
och sker. Nu kan jag iallafall ta och klä på mig och äta frukost. Vi ses.

Errare humanum est, ignoscere divinum est. 
Betydelse; Att fela är mäskligt men att förlåta är gudomligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men magen har sjunkit ihop och ändrat form lite, plus att jag stått stilla ett tag ;D Dessutom är jag i vecka 17 så man får börjar bli tjock nu ;) den 22a juli får vi veta vad det blir för nå :)

2009-07-05 @ 13:15:03
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0