5 Juli 2009

Jajemän, nog blev det en uppdatering innan sängen kallade allt. Har iallfall
nyss sett klart Mordkommisionen så nu sitter jag bara och "nattdrömmer"
om min kamera. Är verkligen uppspelt över att äntligen få den, nu är det bara
kameraväska och minneskort som måste inhandlas. Tråkigt att kamera-
väskan är så dyr. Jaja, blir att snåla in på annat istället. Tror att jag kan fixa
mig lite mer jobb - än om det inte handlar om målning. Men städning t.ex
på min pappas jobb, det behövs verkligen. Ska iallfall höra med honom om
jag kan få en slant om jag gör det och sånt. Just nu är han på Havsbadet,
garanterat på beatchpartyt som är.

Vet inte riktigt vad jag ska babbla på om, kollade min statistik idag. Jävligt
många har börjat komma in på min blogg och kolla. Konstigt, eller igentligen
inte med allt som händer runt om kring. Nåja, förstår inte hur vissa människor
är funtade men har inte tänkt hänga ut denna/dom personerna. Förstår inte
varför människan blivit så feg att man måste ljuga, svika och vara känslokall
för att få det som man vill.  Vad sägs som ärlighet? Som ordspråket talar:
Ärlighet varar längst. Sant är det också, riktigt sant. Jag menar, vill man verkligen
att någonting ska förändras eller få det som man vill så behöver man inte gå
runt och ljuga ihop en historia och låtsas att den är sann tills man tror det
själv. Varför inte bara vara ärlig och sen ta smällen om man gjort fel. Helt sjukt
att man måste göra som man gör.

Tror att jag ska surfa runt på lite sidor nu och kolla in dom. Vi ses, tjingeling!


Två bilder på mig från förra sommaren. Saknar verkligen mitt långa hår!

Kommentarer
Postat av: betty

Tack gumms för allt igår med min nya blogg..maten..handlingen TACK TACK TACK snälla ni för all hjälpen då jag va dålig...



snart kanske det ger lön med...hehe

2009-07-05 @ 11:21:08
Postat av: betty

glömde en sak..hehe du e jätte fin i den frissa du nu har fast den skall vara mörk å inte ljus..fniss



då kommer dina vackra ögon fram bättre med mörkt hår...men det vet du har jag sagt så många gånger redan så..hehe söt unge

2009-07-05 @ 11:22:24
Postat av: Linda

Haha, jasådu? ;D

Jag gissar på en pojke ;)

2009-07-05 @ 12:43:45
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0