6 Juli 2009

Godmorgon allihopa. Sitter med blött hår just nu - nyduschad! Har nämnligen
ingen hårfön hära så måste lufttorka håret. Inte så kul alltid sen då håret står
åt alla håll. Jag och Christoffer var ner i tvättstugan för ett tag sen och kollade
hur man bokade och fick hjälp av en tant dära så vi kunde boka. Idag så ska
jag och Christoffer iallafall låna Walle och ha honom ett tag.

Det känns som om jag trippar på tå hela tiden, att jag är alldeles uppspelt över
att äntligen få min kamera och eftersom jag inte vet då den kommer så känns
det som om jag trippar på tå. Men vi får se då den kommer, hade tänk ladda
upp lite bilder nu på lite dagar då man hittat på saker. Får se om jag uppdaterar
lite senare om vad jag gjort och så. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0