6 Juli 2009

Har nyss kommit in i lägenheten. Nu är Walle hära, mamma kom med honom
för ett bra tag sen. Och så tog hon med sig fyra nybakta chokladbullar till mig
och hjärtat. Finns verkligen ingen bättre än henne på att baka, så det var riktigt
mumsigt. Så nyss tog vi en prommis till pappa där bilen står så hjälpte hjärtat
pappa att bära upp en hylla till lillbror min. Så nyss har vi kommit hem och jag
sitter och kollar på en kameraväska som jag ska köpa sen då jag jobbat hos
min farbror. Men så måste jag också spara pengar till PDOL då jag ska köpa
lite saker också och troligtvis också gå in och kolla lite. Nu håller jag på med
Märtas bloggdesign så jag ska försöka få till den nu. Hade bra.


Måste bara tillägga att jag har nog den snyggaste vännen - Märta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0