6 Juli 2009

Twilight
Det är nog en av dom bästa filmerna jag har sett av alla filmer jag har sett
och jag kan lova er att det är en och en annan film som jag ser. Jag och
Walle låg nyss och såg den, alla känslor väller fram i den filmen. Längtar
verkligen tills nästa kommer. Jag tror iallafall att det kommer en till, det är
iallafall vad jag har hört och sen så är det ju även flera böcker så jag förmodar
att det kommer en till eller två. Hoppas verkligen på det.

Nyss var jag iallafall ut och gick med Walle så han fick tömma sin blåsa lite
nu på kvällen. Blir en till prommis senare innan jag går och lägger mig, sitter
och funderar på att redigera lite bilder - kändes iallafall kul! Så ni får se om
det kommer upp lite bilder på bloggen snart. Ska iallafall vänta med att göra
om bloggdesignen tills jag haft min kamera ett tag, för då lär jag vilja ha bilder
som jag tagit med den.

PDOL närmar sig med snabba steg känns det som också. Vi får se om det
blir någon ingång på kvällen, det vill säga om det finns pengar till det. Men
har iallafall lovat att jag och Märta ska gå under dagen en dag som vi gjorde
förra året har ju som sagt gode så nära nu när Christoffer har lägenhet i stan.
Sitter och försöker få på mig så mycket jobb som möjligt, jag vill ha en ny jacka.
Och jag vill ha den jag spanat in så länge men inte har haft pengar till att köpa,
det är iallafall en skinjacka - svart, för en gångs skull. Skulle nog tro att jag får
råd antingen i slutet av sommaren eller så under. Men det är iallafall inte min
första prioritet. Har som sagt mycket på spel.

Nåja, ska sätta mig och lära mig lite mer om mitt photoshop, det har stannat
av ett tag nu då jag inte fått en sak att funka i det men jag fick iallafall fram det
idag och färdigställde Märtas blogg. Så nu ska jag nog ta och fixa och dona lite.
Ha en bra kväll allihopa, Cya.


Kommentarer
Postat av: Din märtis

Sa ju att twillight rocka ! ;D helt underbar är den !! LÄngtar till pdol vi hade så mysigt förra året, blir de en hennatatoo i år också, maybe baby ;D

2009-07-06 @ 23:48:33
URL: http://mlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0