6 Juli 2009

Ja, då var det kväll igen. Dagen har iallafall sett ut på det här sättet. När vi hade
ätit frukost och vaknat till så for vi till min mor och surrade på där. Jag städade
även mitt rum - duktig som jag är och så åt vi Regnbåge till middag som verkligen
var gott! Efter middagen blev det jordgubbar och grädde, tycker verkligen synd
om mitt hjärta som inte tål dom, det som är så gott. Nåja, då dom var uppätna så
begav vi oss mot stan för att lämna lite saker i lägenheten och sen forstätta mot
LF Arena (Kvarnvallen) och se på fotboll. Spya vann iallafall med 3-2 tror jag det
stod.

Efter matchen for vi förbi Ica och inhandlade lite saker sen for vi till pappa och
lämnade bilen dära så fick pappa skjussa hem oss. För ett tag sen såg vi en
film, riktigt bra var den faktiskt. Men nu ska jag sova. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi tror också att det kommer bli en pojke :)



Tack så mkt :)

2009-07-06 @ 10:32:29
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0