7 Juli 2009

Nu är det mesta av dagen över och mycket har hunnits med på så kort tid.
Jag vaknade iallafall upp klockan åtta och gick ut med vovven och gav honom
mat. Sen så la jag mig ner och slumrade till igen sen vaknade vi klockan tio
och steg upp, jag tog en macka och så begav vi oss mot Öjebyn. Vi svängde
först förbi min farbror och kollade vad jag skulle måla, perfa! Nu börjar jag på
måndag hos honom och gör det klart och får betalt och då blir det att springa
in på expert och köpa en kameraväska till kameran som förmodligen kommit
då. Sen ska jag ta och städa upp på pappas jobb också, STORSTÄDA och det
är verkligen behövligt. Allt ska göras.

Vi var iallafall i Öjebyn och såg "Våra bästa år" sen så satt vi och prata, flytta
iväg en tv, var förbi stan, valde tapeter till Bettys vardagsum och åt en jätte
god middag hos Betty - lövbiff och strips. Tack för den!

Vi for även en sväng förvi Hortlax och lämnade Walle och fick med oss färska
franskor och ost till. Mumms, ska snart gå och göra mig nån macka och säkert
en till hjärtat också, brukar bli så.  Nåja, imorgon ska jag till mamma och hjälpa
henne med att smörja upp våra häst saker. Så är det någon som är sugen på att
köpa lite häst saker - schabrak, sadel, träns m.m. Så är det bara att höra av sig
hära och då får ni inte glömma att skriva mailadressen så jag kan svara tillbaka.
Men det är iallafall vad jag ska pyssla med imorgon, så lär inte bli mycket bloggande
under dagen iallafall. Men nu ska jag göra mig mackor och varm oboy.

Kommentarer
Postat av: betty

tack själv för idag..bra val av tapeter vi gjorde tror jag ialla fall..ler

2009-07-07 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0