8 Juli 2009

Sitter just nu nykommen från mamma. Jag och Christoffer steg upp klockan 8
idag och började promenera mot pappas jobb/knuten. Jag satte mig och väntade
på bussen som skulle gå till Hortlax och var i Hortlax strax efter nio. Så då satte
jag mig och såg på MTV-Breakfast medans mamma var ute i pissvädret med
vovvarna. Sen satte vi igång med att börja smörja alla våra läder saker till hästarna.
Så nu är det klart - äntligen! Nu ska det bara ut till salu så får vi se om det är någon
som nappar. Det är mycket fina saker och mycket är knappt använt. Christoffer
kom mot mitten på dagen och vi åt taccos där. Riktigt gott var det, längesen man
åt det sist.

Efter middagen blev det iallafall slingor i mitt hår, mörka. Känner mig mycket nöjdare
nu, har gått ett par veckor nu och tyckt att jag är gul i håret. Så nu blev det mycket
bättre än tidigare. Lånade också en ny väska av mamma med långt axelband i ljusbrun
ton. Jag saknar verkligen det bra vädret som varit, då man kände att solen gav nånting.
Men nu gör den ju inte det utan nu tittar den bara fram då och då.

Sen hoppas jag verkligen på att min kamera kommer imorgon, ska bli så kul att ta kort
och sånt. Dessutom ska vi sätta ut annonsen på alla hästsaker då jag tagit kort med
dom. Jag tror nästan att jag ska ta och fila på nagnarna lite och sen lägga på ett skydd
på dom så dom inte går sönder mera, en gick sönder idag. Nåja, nu ska jag ta och
hitta på någonting annat, kanske kolla in lite kläder på nätet. Hittade ett par sjukt snygga
jeans som Christoffer skulle passa bra i - dyra var dom inte heller, 350 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0