9 Juli 2009

Snart är det dags för städning av lägenheten. Har duschat och sminkat mig för en dag skull - otroligt längesen jag gjorde det sist. Sen så har jag även mina glaggar på mig, det är inte heller så vanligt men man måste ju få känna sig snygg nångång iallafall. Går på spänn hela tiden nu ifall det skulle komma ett sms eller ett samtal att min kamera har kommit. Jag hoppas verkligen att den kommer idag så jag får lära känna den lite. Har nyss skickat en bild till min morbror också på Christoffer som han ville ha. Det är säkerligen till hans 40-års kalas på lördag. Så han ska väl hitta på någonting med dom, vad får ni höra om efter helgen. Nåja, sitter och pratar med Betty på msn just nu så när vi pratat klart ska jag ta i med städningen, hoppas ni får en bra dag. Uppdatering kommer garanterat senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0