10 Juni 2009

Drog in till stan efter att jag hade vaknat. Åkte bussen in som gick
tjugo över tio. Så gick jag förbi till pappa och pratade där ett tag. Sen gick jag på stan och inhandlade lite presenter, till två stycken - inte bara en! Hihi, inte så märkvärdigt men bara för att visa omtanke. Sen blev det att promma till skolan, det var en bil som hade krockats utanför vatten & bröd-husen.

På svenskan läste vi igenom varandras tidningar och så fick vi veta betygen på dom - MVG- fick vi på den. Sen som helhetsbetyg blev det ett VG. Känner mig riktigt stolt med det och tycker verkligen att jag förkänade det!

Nu ska jag gå och byta om till målarkläder sen ska jag ut och måla ett tag. Hade så bra allesammans - tjingeling
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0