11 Juni 2009

Nu ska jag berätta lite om dagens händelser.

Idag klev jag och Christoffer upp kring tjugo över åtta. Riktigt tidigt faktiskt för att vara oss, men Christoffer skulle ringa ett samtal. Sen blev det att fara till Öjebyn och hälsa på Stina så tog vi med henne in till stan strax efter nio. Så lämnade vi ett brev och gick in i gallerian för att köpa en kabel till Christoffers GPS. Sen for vi hem till mig och packade ihop mina och Christoffers kläder så for vi till Öjebyn sen igen. Så for Christoffer iväg till skolan för att göra klart deras vagn till imorgon. Så jag satte igång och färgade och slingade Stinas hår - blev faktiskt riktigt fint om jag får säga det själv! Sen gick vi till Ica och handlade inför maten, blev ändrade planer. Vi berstämde oss för att äta kyckling, pasta och en sås till. Kan säga att det blev faktiskt riktigt gott - jag som trodde att jag inte kunde laga mat! Så har jag och Stina suttit och pratat om allt möjligt. Riktigt trevligt har det varit.

Efter att vi ätit kom Christoffer hem och lite senare kom Moa också. Sen kom Betty hem från Sunderbyn, jag är riktigt glad för dig att det gick bra - håller tummarna för att det ska funka nu för dig! ♥

Älsklingen provade föresten sina studentkläder idag - gud så snygg han kommer va! Försöker just nu få tag i en kamera så jag kan fota imorgon men min mor svarar inte på sin telefon. Men men, jag fixar säkert det säkert!

Men nu ska jag ta och dra iväg för att vara med min älskade Märta - vi ses!

   
  
Förlåt snygging att jag la ut bilden - men du var så otroligt söt :-)


Kommentarer
Postat av: stina

Tack för en underbar dag, och tack för att du la ut snygg bilden ;) Haha, imorron får du igen. För då kommer de fotas ;D Ha en trevlig kväll med Märta. Ses imorron, puss älskar dig <3

2009-06-11 @ 21:15:53
URL: http://st1naa.blogspot.com
Postat av: betty

Tack gumman för de du skriver ja jag hoppas verkligen att detta bioter nu så jag får bli lite mer människa å orka mera..å känna mig frisk å de..tack för du finns..å tack för du hjälpte stina här hemma...

2009-06-12 @ 18:52:52
URL: http://bettyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0