12 Juni 2009

Har just gjort mig klar. Kirrat en kamera också så jag kan fota idag på studenten. Just nu
väntar jag bara på att klockan ska ticka vidare så jag får börja bege mig mot Strömbacka.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som om jag redan berättat allting vi ska göra idag.
Men jag kan ju ta det igen iståfall. Vi kommer iallfall efter studenten att fara till Öjebyn och
fika, äta och spela kubb och sånt. Blir säkert skit kul. Sen blir det att sova hos pappa. Jag har
köpt presenter till Christoffer också. Blev en kapsylöppnare i rostfritt stål och ett shaker set
samt en rostfri tvål så han kan tvätta bort lukten från fisk och sånt då han har fiskat. Så det
ska han få då han kommer till Öjebyn.

Sitter och dunkar musik nu. Har ingen aning om vad jag ska göra tills jag ska fara. Hm, nånting
måste jag hitta på känner jag. Men jag vet inte vad, något förslag?


Dagens jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0