12 Juni 2009

Nu är jag faktiskt lite trött. Har suttit med silverschampoo i håret en timma så har jag det bara blött nu eftersom det blir dusch nu på morgonen för mig. Idag tar älsklingen studenten, kul för honom - jag har två år kvar! Men men, tur jag går den linje jag vill så då är det inte lika plågsamt.

Har varit med Märta "igår"kväll och haft riktigt kul. Tack stumpan för denna kväll! Blir väl säkert av snart igen. Mycket snack och kortspel - klår mycket.

Nu är det nog iallfall dags för sängen för mig så jag orkar upp imorgon för att göra mig klar inför dagen. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder - behöver verkligen lite mer ombyte. Känns som om jag inte har någonting att ha på mig alls. Iallfall inget fint. Men men, som sagt. Sängen nu! Blir nog inte mycket bloggande imorgon - vi ses! Tjingeling.


Nu är det över för dig älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0