16 Juni 2009

Nu har jag faktiskt tid att uppdatera lite vad som har hänt senaste tiden eftersom det inte blivit mycket bloggning.

I fredags på studenten så vaknade jag klockan åtta och gick upp för att äta frukost och sedan
göra mig klar för att gå till Strömbacka och se då Christoffer och hans klass sprang ut med
studentmössorna på. Vi stod där iallfall då dom sprang ut lyckliga och sen när dom skulle åka
vagn. Efter det for vi hem till Öjebyn ett tag, så for jag, Stina och Robba och hämtade Christoffer
i stan. Sen blev det fika i Öjebyn och sen ändrade planer - luleå, here we come! Så vi blev upplockade
av Bulle och Johanna och for till Jennys stuga och hade det riktigt trevligt där. Sen på kvällen for vi
hem till pappa och sov där.

I söndags hade Christoffer match på LF Arena. Dom förlorade men motståndarna spelade så
himla fult och dommaren kunde då inte dömma heller. Riktigt kul var det iallafall att se matchen.
Ett år sen sist ju.

Igår så flyttade Stina till sin lägenhet. Så det blev in till stan för en massa tjafs och sen tillbaka
för att flytta en massa saker. Gick gode så snabbt faktiskt, det var inte allt för mycket saker som
skulle flyttas. Så hämtade vi ett bord och stolar i Klubbgärdet. Så for vi tillbaka till lägenheten och
struvade ihop sängen och bordet. Sen blev det att fara hem och mysa till en film.

Idag så for Christoffer iväg, dom skulle fiska han, Jokke och Robba. Så jag ska passa på och göra
mitt jobb - måla. Ska försöka hinna så mycket som möjligt idag då det inte är dåligt väder och så
jag kan börja i Hortlax sen. Men nu ska jag ner och äta lite frukost och sånt.

Laddar försesten upp studentbilderna på Facebook så kika in där om ni vill se dom.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0