17 Maj 2009

Sitter just nu uppe i mitt rum, har nyätit middag och är proppmätt.
Idag har jag iallfall målat klart det jag skulle göra idag. Så kom mamma
med Walle som jag och Christoffer har lånat över helgen. Så det blir
mysigt. Vi har just nu ingenting alls att göra, så vi sitter och försöker
komma på massa saker men inget ploppar upp i skallen. Förslag?

På lördag kommer vi iallafall att vara i Lillpite hos Robba och Jenny.
Grillning blir det där, gottgott. Sen vet jag inte vad vi ska göra på kvällen
eller om någon mer ska dit och så. Vi får se hur det blir med det, mamma
for iallfall bort idag. Vi får se om det blir någon övernattning där eftersom
Christoffer får så ont i ryggen av sängen som jag har hos pappa. Vi hade tänkt
spela fotboll tillsammans med Märta idag men hon skulle på ett möte så
det sket sig helt och hållet. Men nu ska jag iallfall försöka komma på något
att göra. Hade så bra, vi hörs!


Min pappa ♥


Kommentarer
Postat av: betty

å han e fin han....

2009-06-17 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0