18 Juni 2009

Nyligen var jag, pappa och Christoffer nere på Coop och handlade mat inför helgen. På lördag blir vi ju som sagt borta i Lillpite och grilla där sen imorgon så har vi blivit bjudna hem till Betty och äta Fläskfilé med gorgonsola. Jätte längesen man åt det, är riktigt sugen på det!

Idag så har jag målat klart gaveln på morgonen. Steg upp klockan sju och gav Walle mat, åt frukost själv och sen gick jag på en prommis med honom. Sen satte jag i fart med målningen. Så blev färgen slut så pappa köpte mer idag. Under dagen har vi varit en sväng till Hortlax och hämtat shorts och vattnat mammas blommor. Sen gick vi från pappa in till stan på pappas jobb, tog oss en glass och väntade på att han skulle sluta. Så for vi och handlade och så. Längtar verkligen tills vi ska äta idag, trots att det inte är en favorit mat precis. Men jag är så fruktansvärt hungrig.

Nåja, nu ska jag ta och gå ner till mina gospojkar, ha en bra dag. Blir förmodligen inge bloggande förens efter
helgen. So long ;-)

.
Mina gospojkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0