19 Maj 2009

Inte riktigt nyvaken just nu. Men det känns nästan som det. Steg iallafall upp klockan 8 då larmet ringde och gav Walle mat. Så åt jag frukost sen tog jag en prommis med Walle. Skönt var det att vakna till lite och riktigt varmt var det ute med. Ska nog ta och gå ut och måla nu, för då Christoffer vaknar så blir det att ta en dusch och sen bege oss till Öjebyn.

Har redan gjort klart köttet och lagt det i marinad - det kommer att bli så gott att jag känner riktigt törsten i munnen efter det. Vi har iallafall tagit en ny smak - Sweet Chili, smak av söt hetta. Lät så himla gott att vi var tvungen prova.

Nu ska jag ta och gå ut och måla lite, det som hinns iallafall. Hade bra - So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0