24 Juni 2009

Sitter just nu i handduk bara - nyduchad! Har målat klart allting hos pappa nu så nu börjar det hos morfar imorgon. Ska snart fara till mamma, fast först ska jag göra mig klar, packa allting, dammsuga hela huset och städa upp i mitt rum. Är verkligen hungrig just nu, men jag får klara mig tills det är mat. Det har verkligen varit kokhett ute idag, eller det är det fortfarande. Har nog fått lite extra färg i ansiktet, ryggen och armarna idag. Blir att måla i en gammal bikini då jag målar hos mormor och morfar så blir man lite brun på köpet.

Christoffer är och fiskar tillsammans med Robba, han lär garanterat komma hem med lite mer färg än vad han tidigare haft eftersom dom är ute på sjön. Nåja, ska iallfall börja med att göra mig klar och packa nu så skriver jag kanske då jag kommit till mamma och fått upp allting. Skulle hjälpa mamma att olja in bron om hon nu inte är klar med det då jag kommer. Så ska jag en snabbis in till stan, först till pappa och sen ska jag och köpa en present till min älskade vän Märta som fyllde 18 igår, grattis stumpan! ♥

Imorgon eftermiddag blir det iallafall fika hos Christoffers morfar som fyller eller fyllt år, jag vet inte riktigt när det var. Men det blir iallfall trevligt. Sen på söndag ska vi till Märta och fika dära. Sen den 11 Juli så ska vi på 40 års kalas då min morbror fyllt år, blir kul det. Så fyller dessutom min vän Pernilla år den 29 Juni. Mycket att fira på så kort tid. Nu ska jag iallfall sätta fart med städningen och packningen. Tjingeling!


Du är ovärdelig för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0