26 Juni 2009

Dags för lite uppdatering. Middagen smakade riktigt smaskigt kan jag lova, fast riktigt hot var det. 
Iallafall så satte jag mig och gjorde klart det sista på min nya design idag, tjusigt eller hur? Tycker
jag iallafall fast jag lär väl göra om den om ett tag då jag blir less på denna, har även lovat att 
göra Märta en ny design till hennes blogg. Men det blir ett senare projekt.

Blev nyss bjuden på jordgubbar och grädde - gud det är bara för gott! Så nu har jag ätit mig 
ännu  mer spräng mätt. Men det är bara för gott och så ofta äter man inte det heller.

Sitter just nu och funderar på hur jag vill ha min tatuering som jag ska göra. Men jag har min priolista:
Nikon D60 18-105 Lens Kit
Aukustisk gitarr - stålsträngad
Tatuering
Så den kommer sist på listan för i sommar, men vi får se vad händer mot jul och sånt, kanske till
och med väntar tills jag fyllt 18 och gör den på Tattoo. Men vi får se hur det blir med den saken. 
Ska  iallfall ha en text med i tatueringen och antingen blir det "Amor vincit omnia" eller så blir det 
"Culsvis hominis est errare"  eller så blir det "Sumus quad Sumus". Det är iallafall tre stycken 
ordspråk, jag har inte valt vilket jag ska ha ännu men vi får se vad det blir, ni får 
gärna kommentera och säga vad  ni tycker. Eller snarare vilket ordspråk ni tycker låter bäst. Ska 
sitta och kolla runt lite efter fler, hittade en jätte bra där jag hittade dom hära. Kommer inte skriva 
ut vad ordspråken betyder eftersom jag inte vill att någon ska ta min idé så det blir att sätta ut 
dom då jag bestämt mig för att sätta mig i tatuerings stolen. 

Jaja, ska kika runt lite efter ordspråk och efter lite bilder, ha en bra kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0