26 Juni 2009

Dags för att slänga in ett inlägg nu. Har laddat in en hel del bilder in i datorn nu men inte alla. Det kommer väl lite eftersom. Idag gick jag iallfall upp kvart över åtta och började med frukost, Christoffer kom sömlig i ögonen en kvart efter det. Så åt jag frukost sen knallade vi över till morfar och började måla. Har stått i solen för det mesta och målat hela dagen så har fått lite färg på mig. Men mer vill jag ha. Vi slutade iallfall att måla klockan två för då skulle vi följa mamma och Robban in till kyrkmarknaden i Öjebyn. Christoffer skulle reklamera sitt spö och fick saker istället - en bra deal! Sen så fick jag mig ett par Foppa Ballerina - marinblå. Skit snygga och sköna, måste bara ta och gå ut dom lite nu.

Imorgon blir det fiske under dagen och grillning av hamburgare. Får hoppas att det inte är allt för mycket knott och att det är sol konstant så man blir lite brun. Så jag, Christoffer, Robba och  Jenny blir det som far och fiskar i Tällträsk imorgon.

Hade tänkt ladda upp lite bilder nu från lite olika dagar. Se och njut.

Norra Pitholm - Walle på en sten då Christoffer fiskade.
Lillpite - Grillning med Christoffer, Robba och Jenny.
Sandholmen - Jag och Jenny hämtade sten till hennes rabatt.
Lillpite - Så blev hennes rabatt.
Luleå - Jag, Christoffer och Robba stod på drive-in Korvgubben.
Boden - Jag, Christoffer, Emma, Robin och Robins lillebror for och hämtade en
Hamilton stövare åt Robin, hans namn blev Benn.
Klubbgärdet - Christoffer klippte gräset och det började spöregna.
Hortlax - Jag och Christoffer tvättade min snygga Audi 100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0