28 Juni 2009

Sitter just nu och bara tidsfördriver tiden. Väntar nämnligen på att klockan
ska ticka vidare så jag får dra mig in mot stan och träffa Märta på Hemmakväll
så ska vi hyra en film och mysa hos henne. Christoffer är och fiskar med någon
kompis i Tällträsk. Nåja, har iallafall varit hos Märta tidigare idag och firat henne.
Vi åt jätte god sallad, paj och tårta. Otroligt gott var det. Så satt vi alla och snackade
och så klart så satt jag och Märta ett tag innan allt började och snacka. Jag tror på
dig stumpan, du är inte den du var för en kväll. Men alla gör vi misstag och enligt
mig ska alla få en chans iallafall att göra allting rätt igen. Trots att man sårat någon.
Men du ska se att allt blir bra, jag har det på känn!

Sitter och poppar musik nu, fyfan vad rock är bra alltså! Säger som Märta;
Keep on Rock'n in the free world. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0