3 Juni 2009

Sitter på skolan just nu. Har suttit här sen tio över 8 och gjort novell analysen klar. Känns jävligt bra att vara klar äntligen. Nu har jag endast en sak kvar. Och den ska vara klar på måndag så det är ingen fara med den, fast jag förstår igentligen inte vad jag ska göra på den men det ordnar sig. Har redovisning om en halv timme om Äldre målningstekniker. Får se hur det går, tror inte det går så bra men vi får se. Sen har vi redovisning senare idag efter lunchen, en tidning som vi gjort ska redovisas. Men det oroar jag mig inte för. Sen efter skolan ska jag till Step in och träna, var allt för många dar sen jag gjorde det sist. Men det har varit så mycket nu så jag har inte hunnit med det. Men nu ska jag sätta igång igen.

Igår var jag och hjälpe Betty hemma hos henne, nu är det nästan klart. Säg bara till om du behöver mer hjälp! Men nu ska jag ta och hitta på någonting medans jag väntar på att börja. Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0