4 Juni 2009

Har nyss kommit hem från stan. Idag efter maten for jag och Christoffer till Öjebyn för att hämta upp Stina men dom hade inte ätit så vi satt och skrev upp en "detta behöver jag"-lista tills maten var klar. Sen så satte vi fart mot Tällträsk. Det blåste som bara den, så det var riktigt kallt i början men sen lugnade det ner sig lite. Christoffer fick 7 fiskar, Stina 2 och jag 1 - jag har alltid otur i fiske, menas det tur i kärlek montro? Vi begav oss iallfall hem kring 20 över 9 och lämnade av Stina i Öjebyn sen for vi till David för Christoffer skulle lämna pengar till Robba. Sen bar det in till stan för en kvällsmåltid - Max, hamburgare på svenska! 

Nu sitter jag i soffan, framför datorn. Har tänkt kolla mig runt lite och sen ska jag sussa. Audition imorgon klockan 12 och då ska vi hämta upp Märta innan det också. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0