5 Juni 2009

Idag vaknade vi kring 10 och då var det bara att stiga upp och göra sig klar för att fara in till stan och hämta Märta, och det gjorde vi också. Sen bar det av mot framnäs, där satt vi ca en halvtimma och väntade på att få sjunga. Gick inte alls bra för mig, men men - det är sånt som händer! Idag ska vi äta riktigt gott - kött och rotsaksgratäng. Det blir bara jag, hjärtat och Robban som äter för mamma ska på after work så vi ska hämta henne senare under kvällen.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, sitter alldeles rastlös och Christoffer sitter på sin dator och spelar. Just ja - jag är ledig idag! Riktigt skönt är det faktiskt. Bara ta det lugnt och inte behöva stressa på skolan. Men nu är det faktiskt så att en sak jag skulle lämnat in igår (som jag glömde) tänkte jag skicka till min lärare men hon har så långt namn att jag kommer inte ihåg resten av mailadressen. Typiskt just när man behöver den. Sen tänkte jag - jag ringer till informationen! Inte vet jag hur jag ska få tag i det nummret inte. Men men, ska försöka hitta det så jag kan ringa och fråga om mailadressen. Cya!

  
Syskona Nilsson - jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: stina

vi älskar dig också gumman <3

2009-06-06 @ 15:00:20
URL: http://st1naa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0