6 Juni 2009

Sitter nu med handduken i mitt hår, ny duschad och fräsh. Snart ska vi fara till min morbror där vi är bjudna på mat för att han fyller år. Grattis Janne! Idag har vi flyttat en hel del saker, tungt och ONT i fingrarna fick man med ;) Några skratt fick vi ut ur oss faktiskt. Men nu sitter vi iallfall hemma hos mamma, jag ska ta och föna håret nu så jag inte far dit med blött. Hade bra!

Blir rå-träning i veckan för att fylla ut all tid som man inte gör någonting med och då Christoffer med kommer vara borta hela dagarna så.. Så Step in blir det måndag, onsdag och torsdag! Riktigt hårt ska jag köra, ska jäklat säkert komma i form.

Just ja, ett glädjande besked - KEBNEKAJSE till hösten med alla bygg 2;or, jippi! Troligt vis kommer vi att bli borta från andra veckan måndag-fredag. För vi åker upp med buss till Kiruna, båt därifrån och sen går vi upp för berget sen ner så tältar vi och gör mat som vi får göra i köket på hotellet. Så blir det säkert att äta middag i resturangen nån dag. Sen blir det väl påvägen hem stopp i Kiruna för matbit och sen hem fredag. Nu ska jag göra mig klar - ses!

Kommentarer
Postat av: stina

Haha, ja ont i fingrarna fick du minsann ;) Jag också, eller egentligen inte, men alltid kul att vara lite elak ;) Puss

2009-06-06 @ 19:27:58
URL: http://st1naa.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha, lite kul var det faktiskt ändå! :) Puss!

2009-06-07 @ 11:14:05
URL: http://maliinohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0