7 Juni 2009

Idag var vi förbi Tina och fikade, jag övningskörde dit och det gick riktigt bra faktiskt. Är stolt över hur bra det faktiskt gick! Sen for iallafall jag och mamma en sväng in till stan för att köpa en sak efter att vi varit hos Tina. Sen bar det av hemmåt och fortsättning av städning.Och nu är jag klar! Äntligen, nu ska jag berätta vad som är gjort;

• Renbäddat sängen
• Rensat bort under mitt soffbord & tv-bänk.
• Plockat ihop i min walk in closet
• Packat upp Christoffers alla kläder
• Skrivit ut bilder och gjort tavlorna klara samt hängt upp dom
• Gått igenom alla mina ouppackade kartonger och rensat dom samt packat ner lite i dom
• Dammsugat, dammtorkat & skurat rummet + toan
• Hängt upp yttligare två hyller och satt in lite saker i dom

Sen är det en sak jag inte har gjort;

• Farit och inhandlat en sak från stan.

Men det blir gjort under veckan, jag hinner jag hinner. Nu börjar det iallfall bli dags för sängen för mig, vi har fotboll hela dagen imorgon så ska jag nog och måla sen så jag hinner med det i veckan.  Men nu är det iallafall dags för sängen så man orkar springa litegrann imorgon. 

    
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0