7 Juni 2009

Jajemän, idag är det söndag! Sista dagen på veckan och jag är pigg som bara den. Idag ska jag faktiskt göra lite nytta har jag tänkt, så här blir det troligast:

• Renbädda
• Städa upp i rummet
• Dammsuga, torka och skura rummet + toan.
• Packa upp Christoffers kläder
• Städa i min walk in closet
• Gå igenom mina ouppackade kartonger vad som ska vara kvar och inte.
• Packa ner onödiga saker som är framme i rummet.
• Åka in till stan och inhandla en sak (om det är öppet vill säga)
• Gå över till mormor och morfar för att skriva ut bilder till mina tavlor
• Troligtvis hänga upp mina tavlor

Sen vet jag inte om det blir något mer som ska göras. Men det är mycket att göra så det är bara för mig att sätta igång. Först ska jag bara upp och föna mitt hår och klä på mig. Sen blir det att poppa musik och genomföra min "do today" lista.

Måste bara slänga in också att det var väldigt trevligt och god mat hos min morbror igår. Dessutom har jag fått mig ännu mer sommarjobb, jätte glad är jag! Tack Janne och Desirée för det.

Nu ska jag ta och göra mig klar och sen sätta igång. Hade bra!

   
Ursäkta min mobilkamera är inte så speciellt bra. Det är iallafall bilder från igårkväll hos Janne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0