8 Juni 2009

Idag kan man inte säga att det var mycket till skola. Dagen började väl kring 9 då vi hade fotbollsturnering, vi startade första matchen och förlorade den med 1-0. Sen andra var halv 11 och den förlorade vi med 2-1. Men kul var det iallafall. Imorgon känns det väldigt onödigt att fara till skolan, har idrott på morgonen sen hål i 3 ½ timma så då ska jag till pappa och måla sen har jag matte och då får vi bara veta betygen så slutar vi. Sen Onsdag så har vi en lektion - Svenska. Där ska vi bara kolla igenom våra tidningar och få tillbaka allt så slutar vi.

Förövrigt så sitter jag och pratar med Johanna på msn sen så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tror nästan att jag ska gå över till min mormor och morfar och tvätta min snygga audi och sen ikväll blir det nog en tur till pappa för att ta ner stuprännorna innan jag börjar måla. Nu ska jag gå över faktiskt - bestämt mig nu! Kommer lite bilder från idag här nere:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0