9 Juni 2009

Kom nyss hem från en prommis med hundarna och Christoffer. Skönt var det att vara ute en stund. Men det börjar bli lite för mycket mygg, tråkigt. Inte roligt att få myggbett som kliar och irriterar. Men men, det är sånt som medföljer i och med att sommaren snart är hära. Idag var jag och Christoffer förbi till Betty och satt och pratade med henne och Stina om lite olika saker. Så lämnade jag synål och tråd samt en tungstav till Stina.

Imorgon far älsklingen och fiskar och sen är han borta hela kvällen med sin klass på avslutningsmiddag, tråkigt för mig men roligt för honom att få umgås med sin klass nu sista veckan. För sen är det ju slut, är riktigt stolt över hjärtat som orkat med skolan fastän det gått tungt för honom. Men nu är det över för honom.

Nu ska jag iallafall inte sitta och skriva blogg nåmer. Ha en bra kväll - tjingeling!


Idag - inget smink ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0