9 Juni 2009

Skolan började som sagt klockan tio över åtta och då blev det tennis. Ganska kul var det faktiskt.
Sen så hade vi iallafall matte i en kvart, vi fick tillbaka en diagnos och sånt. Nu har vi även fått pm;et
inför Kebnekaise. Skit kul ska det bli att åka upp dit. Så här kommer det se ut;

Torsdag 27 Augusti kl. 6.00 avgår färden mot Nikkaluokta, någon stans mellan  Gällevare och Kiruna
tror jag.

Söndag 30 Augusti kl.17.00 hemfärd från Nikkaluokta. Hemma i Piteå ca 22.00

Mobilen komme att funka där uppe, lite coolt faktiskt! Sen ska vi sova i tält och äta i resturang och kanske
till och med basta.

Kul tror jag det kommer att bli också. Kommer nog att ladda upp en hel del bilder då jag kommer hem 
på pixbox. Efter skolan idag så for jag iallfall till pappa och började måla underspikningen och vindbrädorna.
Sen kom mamma förbi då hon slutade så åkte jag hem med henne, och nu sitter jag hemma men nu ska 
jag kolla in på internet lite mer om Kebnekaise. Hade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0