Sanning

Berätta sju sanningar om mig själv;

- jag är född i Vattumannens tecken - vilket betyder att jag är en glad och väldigt lugn person. ( mitt horoskop stämmer ofta in på mig )
- jag fyller 18 i Februari.
- jag vill helst göra viktiga saker själv så jag vet att dom är gjorda och att dom är gjorda på rätt sätt.
- jag har fobi mot spindlar, ormar och getingar.
- jag älska att pyssla och inreda.
- jag vill alltid leva som en lyckling kvinna.
- jag har dyslexi, mitt arbetsminne är jätte dåligt.

Sex sanningar om hur jag var som liten;

- jag älskade djur ( så som hundar,katter och hästar )
- jag hatade då jag var tvungen att ha långkalsonger under ridbyxorna ( dom knölade sig och jag fick rent ut av damp av det )
- jag var livrädd för sprutor, vägrade att ta en enda.
- jag älskade att äta jordgubbar ( det gör jag än! )
- jag hade långt guldbrunt hår.
- jag var väldigt mörkrädd.

Fem sanningar om mitt kärleksliv;

- jag är störtkär i min Christoffer.
- Vi har varit förlovade i två år på måndag.
- Vi har varit tillsammans i 2 år och 6 månader.
- förlovningen som Christoffer gjorde var den vackraste jag någonsin sett.
- jag älskar Christoffer.

Fyra sanningar om mitt familjeliv;

- jag har en mamma, en pappa, en bror och en syster som är yngre än mig. ( älskar dom så gudomligt mycket )
- mina syskon kör gokart.
- min mamma och pappa är skilda.
- för mig betyder min familj allt.

Tre sanningar om mitt vänskapsliv;

- jag har världens underbaraste vänner.
- jag har hellre få nära vänner än många mindre nära vänner.
- jag kommer aldrig kunna tacka mina vänner så mycket som jag vill för allt som dom gjort för mig.

Två sanningar om min personlighet;

- jag är en väldigt glad, mysig och ambitiös.
- jag blir lätt irriterad om någon inte förstår hur jag menar eller om någon tar alldeles för mycket tid på sig för att göra någonting.

En sanning om detta test;¨

- Allting är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0