29 Juni 2009

Nu är man klar med arbetet för dagen. Började klockan 9 imorse och var färdig
klockan fyra. Har hunnit relativt mycket idag, känns det som iallafall. Ska ta och
gå igenom mina saker som är nerpackade i kartonger och se om det är någonting
som är värdigt att ha i Christoffers lägenhet, om han nu skulle vilja ha det. Men
jag hittar säkert någonting fyndigt.

Robban ska tydligen grilla hamburgare idag, han gör väldens godaste hambugare,
det kan jag lova! Sen kanske det blir att vi far och fiskar ikväll fast det vet vi inte säkert
än om det blir. Vi får se.

Jag är verkligen på topp nu för när jag är klar hos mormor och morfar så kan
jag köpa min efterlängtade kamera. Eller jag ska låna en slant av dom tills jag
jobbat för komunen. Men det gör inget, dom får igen det då min lön kommer
som sagt. Ska ta och kila nu från datorn ett tag. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0